Het zwangerschapsblog van Gertjan en Anita

vrijdag, december 09, 2005

Duur!

Ja eigenlijk wist ik het altijd wel maar lette er niet op.
Wat is die baby rommel duur zeg!

In deze dagen begin je je een beetje te verdiepen met wat er allemaal op de markt is qua baby artikelen.
Schrikbarend veel moet ik zeggen.

Slim natuurlijk van veel leveranciers en fabrikanten van baby artikelen is dat de prijzen er vaak niet bij staan. Ik begrijp nu dus waarom.

Een kinderwagen, een kinderkamer etc. van een eurootje of duizend hoef je niet altijd op te kijken. Een beetje overdreven natuurlijk maar zo lang ik die staatsloterij nog niet heb gewonnen vind ik dit alles toch nog behoorlijk aan de prijs.

Maar ach, ik moet niet zeuren (dat heb ik hierboven al gedaan ;)) het moet er toch komen.
Ik moest het gewoon even kwijt.

Gertjan

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dan maar geen xbox 360 ;)

Groet'n,

Alle

15 december, 2005 14:46

 
Anonymous Anoniem said...

Hoi, Gertjan

Wen er vast maar aan, kinderen kosten gewoon geld, maar dan heb je ook wat moois.

Succes met de koopjesjacht!

18 december, 2005 05:15

 
Anonymous Anoniem said...

Maar gelukkig kan je straks alsnog nog een XBOX360 kopen...
Het kind moet wel speelgoed hebben, toch?

En hoeveel anders is baby-speelgoed nou ten opzichte van een XBOX:
- je kunt met allebei spelen;
- bij gebruik van allebei krijgt de gebruiker iets als als een emotionele dan wel lichamelijke reactie (denk maar eens wat dat kind voelt als het een bijtring in 't smoeltje geduwd krijgt dat zo uit de vriezer komt...)
- je kunt samen spelen (2 kindjes + 1 stuk speelgoed = Battlefield 3?)
- een XBOX heeft leuke kleurtjes, leuke geluidjes en is dus ideaal om kindlief stil te krijgen (kijk eens kleine, dit is nou 1280x1024x32 met 4xFSAA en 5.1 geluid) en om papa stil te krijgen (bijkomend voordeel: papa spendeert quality-time met kind)

En zo zijn er ongetwijfeld meer redenen...

22 december, 2005 22:33

 

Een reactie posten

<< Home